Succesvol partnership Nickelodeon en Veilig Verkeer Nederland

22 september 2017

Donderdag 14 september jl. waren wij aanwezig bij het Partnerevent van Nickeodeon/Viacom. Sinds voorjaar 2017 werken wij samen met Nickelodeon met als doel meer bewustwording te creëren bij jonge kinderen en hun ouders als het gaat om verkeersveiligheid en verkeersvaardigheid. Uiteindelijk natuurlijk om kinderen veiliger in het verkeer te laten bewegen. Nickelodeon en VVN doen dit onder de vlag van “Veilig met PAW Patrol”. Kinderen, vooral in de leeftijd 3 tot 5 jaar zijn dol op ze, de pups uit de leuke en razend populaire serie PAW Patrol die dagelijks wordt uitgezonden op Nick Jr. en Nickelodeon

Sandra van Baars en Rob Stomphorst VVN

Op het event, dat gehouden werd in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum werden de plannen voor het komende jaar gepresenteerd. Wij zijn blij en trots dat PAW Patrol, de meest succesvolle serie binnen het Nickelodeon aanbod voor jonge kinderen, ook in 2018 door gaat met het thema verkeersveiligheid.

Dit jaar hebben wij gezamenlijk al 40.000! maal de leuke informatieve ouderfolder Veilig stappen en trappen met Chase verspreid. Via verkeersouders, via de website, via peuterspeelzalen en kinderdagverblijven en via Mijnschoolbox.nl.

De folder is zo populair dat hij opnieuw bijgedrukt moet worden. Vanaf eind september is hij weer gratis verkrijgbaar in de webwinkel.

Ondertussen gaan wij met Nickelodeon door met het maken van nieuwe plannen voor Veilig met PAW Patrol in het verkeer! Houd de website in de gaten voor de ontwikkelingen.